' i wanna dance with somebody, with somebody who loves me.

Cover the night with your love, dry the rain from my beaten face!


solsken, promenad, lite halvarsglass med smak av brownie och vit choklad.
nu lite plugg av ett svenska nationella tal, snart färdig.
blev ett litet glas vatten till det, sitter på balkongen.
börjar bli kyligt, men det gör mig inget.
knarkar lite huvudvärkstabletter & jag mår som en prima skinka,
tacka gud för tabletter. jag är inte beroende som det låter.
jag är bara lite sjuker, har lite småskön feber.

i morgon ska jag vara hemma.
har ingen svenska & på eftermiddag är det
spanska. jag är sjuk, som sagt. no school.
kanske tar en tablett, knatar ner till körskolan
och försöker finna mig när teorin börjar?
likabra att starta kan man tycka.

och att blogga är ganska ointressnat. same shit all the time.
ändå läser ni, förjävla bra gjort. fortsätt med det.
end of story.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0