höghöjsbana och lite animals kankse?

tuuudel.

Det gick ändå helt okej.
jag upprepa väl vissa saker när jag tappa bort mig.
men det gick bra ändå. snacka på som en liten hök där.
men men , nu är det över så då är det bara ta nya tag till muntliga nationella.
och den skriftliga delen på fredag i svenska. vill skjutas, men nej.
i will survive.

IMORGON HAR JAG INGEN SKOLDAG!
vi ska till kolmårdens djurpark på dagligt äventyr,
där erbjuds det höghöjdsbana och en liten syn på djuren.
ska även göra lite andra roliga saker där. mysigt tycker jag!

nu ska jag äta. har inte ätit sen i morse. hoppade
över lunchen. illa. men mor kommer snart hem.

pusss!

tuff kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0