hjärtan som slår, vi står där vi stod jag minns det som igår, första gången som du log.

godmorgon.

jag är trött idag. det blev sent även igår.
eller jag har blivit mycket bättre på att gå och lägga mig.
så igår somna jag runt halv 12. vilket är ganska bra för
att vara jag. men bättre ska jag bli. promise.

jag har även fått en enormt smärtsam vagel eller vad det heter.
det gör sinnessjukt ont så idag ser jag ut som en nyvaken hund.
yr och helt lost, typ. dessutom hostar jag fortfarande som en gnu
och det verkar som att många är förkylda såhär på vårkvisten.
men det har vi inte tid med den här veckan. uschan buschan inte.

nu ska jag dra mig mot badrummet och borsta tänderna.
sen dra mig vidare ner mot stadsbiblioteket och hänga lite.
har samhällslektion där & sedan spanska, ååååh vilken älskvärd dag.
not.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0