HERE WE GO AGAIN!

godmorgon, pigg och glad? yes i'm.

vaknade av klockan vid 10 över 8, gick upp 20 över.
packade allt & sedan satte jag mig och åt frukost.
blev risgrynsgröt. så förbannat gott!

ligger i sängen nu och väntar på att klockan ska bli halv.
då dyker ak upp och sedan är det samling i fyrby.
har en känsla av att den här dagen kommer bli stressande.
men vad gör det om hundra år? nada.
 
har inte mycket mer att skriva nu.
så vi hörs nog i morgon skulle jag tro,
för jag ska inte hem något mer nu.
förrän ikväll då, men då är det säkert natt.

så ha en jävligt bra dag & vi ska se till att vinna matchen
idagm ed, det kan ni ge er på! vi har inte förlorat någon match
än, så varför ska den sista bli förlust! nej vi ska vinna. kriga.
SÅ ÄR DET!

HA EN UNDERBART BRA DAG!
PUSSEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0