good evening!

godkväll gott folk!

har inte blivit mycket uppdatering idag.
har inte haft lust eller tid!

min dag har varit ganska såbra.
kvällen spenderade jag tillsammans med min
kära farmor & farfar. så nu kan man säga att jag rullar
fram, fett mätt! när man är med släkten gör man inte
mycket annat än att äta! blev först entricot (stavning)
med pomme och grejer, sen glass & sen ägg&räkor macka!
YUMMI!

nu när jag kom hem gick jag vidare till angelica
där ligger jag nu i hennes säng och vi ser på blind date!
hoppas på att filmen är bra, lär väl stensomna till den.
sooo underbart!

i morgon är jag sugen på roliga saker.
det kanske blr bra? ;) who knowes?!

PUSSS & GODNATT!



åh, hittade en gammal dängbild på oss för ungefär 1,5 år sedan!
jag har lugg! ;o ohmy.. funderar starkt på att klippa mig igen nu.
dock ser jag liten ut. men ändå. vi får la se!
angelica är söt i vilket fall som helst! min gulliga tös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0