glaassigt värre.

pust!
underbara dag.

blev ingen matte! så jävla underbart.
gick ju dit, och sen fick vi gå hem och jobba,
men det tar jag i morgon istället! så jag och johanna gick
och åt glass i detta stråålande väder! man blir ju bara glad.

kom hem för en liten stund sedan.
ska åka ochträna om en stund.
skönt, i solen och på riktigt gräs.
kan inte göra mycket annat än att gilla det!

på tal om annat har jag bestämt mig för att tatuera mig i höst!
visst ärdet ett tag kvar. men jag vet inte vad jag ska göra!
men jag vill ha en fin text tror jag, så har du någon fin text eller
ett bra motto, give iiit to me!

puss!


hahah! bild från spain i sommras. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0