full rulle!

goddag!

vad jag har hunnit med mycket denna dag!
åkte vid 3 till maxi med angelica, köpte mig dock ingenting.
åkte hem vid halv 6 ungefär. cykla på som en liten mus,
blev kyligt på vägen hem! men that's life.

kom hem nyss & vräkte i mig käk.
väldigt smart gjort av mig, kanske inte!
för nu ska jag gå till hemköp och köpa tacos
och sedan bege mig mot angelica och ha filmkväll
med bra tjejer, ronja, johanna, emma & angelica.
myspys.

sen i morgon ska jag hämta mina saker som jag beställt.
hih, får väl se hur de ser ut, hoppas det blir bra!
sen måste jag till stan och se efter en kläd. och lite andra småstuffs.

nu måste jag dra!
vi hörs i moorgon säkert.
pusssen på kinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0