fredag, älskade fredag.

skolan var skön!
engelskan var rolig, vi höll på att arbeta om musiken.
jag håller ju på med tina turner - the best. går väl ändå kansk bra!

och maten, det var nog den roligaste lunchen i mitt liv.
jag kunde inte sluta skratta. så enormt jävla kul.
angelica springer förbi och tränger sig i kön, jag och johanna bara whaat
och rusar efter! de som vi trängde oss förbi blev sura på mig & johanna och typ
blängde och bara tröck sig förbi, hah! idi.

och sen så var helt plötsligt allt roligt. precis allt!
enormt roligt. jag älskar sådana stunder. de är underbara.

hade matte sen. fick tillbaka provet.
jävla skit också. ett stort jävla helvete.
blev besviken, buh.. men jag kan jobba mig upp till VG.
vilket jag ska försöka göra! ;D

nu dör min dator.
hörs ikväll..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0