fett trött på den här skiten.

hej.

jag är nog på sveriges pissigaste humör.
är så jävla trött på saker och ting.
läste mitt horoskop, det stod att jag gärna är ensam
och jovisst. det stämmer nog. jag vill bara gå in
och försvinna från omvärldens ibland. just nu känner jag så.

allt jävla skit överallt och ingestans. 
bara jävligt jobbigt! och sorry för er som
får höra mig klagandes hela tiden, jag är född
som klagare men nu är botten nådd.
orkar inte ens bry mig.

jag vill bli 18 år.
spela fotboll på grönt gräs,
leva mitt liv med underbara vänner &
bara vara, få körkort, få ett sommarjobb,
bli rik, jag vill så mycket, så mycket!
har även kommit fram till att jag är beroende av närhet.
hur bra är det på en skala? it sucks.

nog om allt gojs.
träningen från min sida gick inget vidare.
det räcker så.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0