everyone crash and burn sometimes.

tjena mittbena.

vilken jävla skitdag! dock har jag haft ganska roligt.
men den har ändå varit skit, skitlektioner!
samhällen i morse spenderade vi som sagt på bibblan.
den dög väl, vi kom igång och har börjat med en text! what?!
a big surprise!

sen då, vandra vidare till skolan för lite spanska.
jag bara spricker av glädje. veckans bästa ämne.
not. vi gick till arbetets museum, jippi tänkte jag.
då får vi gå hem tidigare! klockan 10 över 1 var det slut,
ja men bra, när ses vi på skolan säger vår lärare.
WHAT?! kidding with me? a okej , en kvart. var är rasten?
som bortblåst. bara sätta sig vid ett bord och arbete med en stencil.
jag blir så ledsen, så lack. jag ville gå hem. dessutom sög det.

skönt att komma hem, sen vid kvart över 3!
gå ut med doggysarna & sedan dega vid soffan med lite yoghurt.

träning snart, eller ikväll! ska bli roligt. dock är jag genomförkyld.
men det är väl så det är ibland.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0