en kopp jordgubbste med mjölk och en lurvig filt.

hej..

vilken seg dag, indeeeeed.
att vara hemma är inte alltid roligt.
visst skönt att slippa skolan. men även så känner
man att man lika gärna kunde ha spenderat de där
rastlösa timmarna bättre där.

dock har jagvarit duktig och städat lite.
började klä på mig vid halv 2 och satte igång.
sen blev jag jättetrött bara sådär och då tog jag
mig en kopp te, satte mig i soffan under den lurviga
filten och såg på joey och vise versa som gick på tv.
SKÖNT!

nu ikväll får jag inte träna. blä, sorgligt.
men jag ska plugga istället. bra. behövligt om inte annat.
i morgon är det 6 timmars nationellt prov. ååååh vad jag längtar.
sinnessjukt! shoooot me por favor.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0