dela ut ballonger på hc, ja men varför inte?!

hej!

vilken dag. nationella.. okej! det dög, eller jag vet inte.
vill inte tänka mer på det heller. så tjaarå med det.

kom hem skapligt. vid typ halv 12. heh.
satte mig på balkongen och glodde. skönt!
ska dra mig ner mot stan sen senare.
se om det blir någon påse med sig hem eller inte?
hooope so,

sen ikväll vid 7 tiden. jamen visst, jag ska spendera kvällen på HC med ronja.
så har du inget annat för idg, kom och joooina, har du tur får du en ballong
av mig, men det krävs att du är snäll. heh, busigt.
fett tråkigt om inte annat. men vad gör man inte för de små barnen, en freedag?

pussss & gull.


lika kul som vi hade där ska vi se till att ha på HC.
mohaha. eller kankse som i barcelona, där vi jaga godis i godisautomaten.
det var roliga tider det, dock har jag ingen bild därifrån. men gush, det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0