DADUNK-DADUNK!

hej...

ohmy! att gå hem i mörker på natten är inte min grej alltså.
hjälp, jag är rädd för allt när det är mörkt, spelar ingen roll
om det är en bil som kommer eller om det är ett löv som
flyttar sig en meter, alltid lika rädd. Det kan fan inte vara bra
att vara så rädd för mörker. respekt finns i vilket fall som helst!

kvällen annars har varit så himla bra!
riktgit mysigt, vi satt och åt i ungefär 3 timmar,
blev tacos, prat & aa mycket trevligt! sen såg vi en film
som först handlade om jesus typ? 10 minuter av den filmen
såg vi & sedan bytte vi till en annan som var galen!
kan då inte påstå den var bra, men det var ändå lixom
att man ville se slutet, vilket var en besvikelse! helt fel.
jävla tjej ;) nej.. inget romantiskt slut!

nu ska jag sova.
i morgon ska jag dra mig ner mot staden och se vad man kan
göra för fynd där! vist vettni. blir nog prima ballerina.
sen ska jag plugga som en tiger. jävlar vad jag ska skriva! ;)

sov gott!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0