att kasta sten i glashus.

hej.

jag är lite nere. orkar ingenting och jag har fått blåsor i halsen.
därför har jag nu bestämt mig för att jag ska vara hemma i morgon.
likabra. blir ingen träning varken på morgonen eller på kvällen.
får väl se hur det känns.

träningen gick som ni kanske förstår inget bra.
bollen studsar och far både hit och dit. då är det inte
lätt att spela boll, men vi gör så gott vi kan och fortsätter
kämpa på! körde snabba fötter och poff, där låg jag i leran.
mmmhm, då himla underbart. har även en vagel i ögat och
det är inte allt för skönt. det gör riktigt ont.

ska snart gå och sova.
jag har precis slängt i mig 4 knäckemackor med gurka och ost på.
det var gott. nu blev jag lite mätt. åt även en yoghurt också.

hoppas ni har haft en toppen dag.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0