allting kommer lösas och bli bättre igen.

hejhej.

min dag. som sagt,
blev körig, blev lite besviken på mina smycken.
såg inte alls ut som de gjorde på hemsidan, men visst!
det blir nog fint i sommar. Gick ner till stan med angelica,
köpte mig en tröja, vet inte om det var fin, och svart var den..
ohno! nej det vardet sista svarta köpet för ett bra tag. nu är det faktiskt
sommar, men jag tycker ändå att svart är fint, tyvärr ;) blev även
strumpbyxor & en sallad på paus som är till i morgon.

kom hem & sedan skrev jag ett personligt brev. blev nog rätt bra
faktiskt! vi får väl la se hur det blir med den delen. och talet,
nej.. jag har inte ens börjat! illa, fett riktigt illa!

nu ikväll har jag tränat fotboll.
blev en skön träning. dock sög jag gärnet.
men det var roligt ändå. ta nya tag inför i morgon
då vi åker vidare till örebro för lite matchmatch!

och sen på kvällen är det fest! anni har ju fyllt 18 år.
kvinnan är stor! åh, grattis gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0