A thousand miles between us now,

jag vill försvinna för en stund.
jag vill gå i idé.
det är mycket är som bortblåst & jag vill inte ha
det så. man lär sig läxor ibland. det har jag gjort denna
vecka. mest definitivt.. finns nog inte mer att säga.

jag ska väl krypa ner i sängen och drömma mig
bort. drömma mig till en annan planet.
till en annan världsdel där ingen känner mig.
ingen vet vem jag är och allt är främmande.
- jag vill resa, ensam, glömma allt trubbel.
det är vad jag vill. dock kommer det inte hända.
bara i min dröm.


( The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurt so bad I can't take it any longer .. )

I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0