- men vad gör det om 50 år?!

hej hallå tjena!

what a funny sunday.
började med frullebulle, segt men gott!
gick sedan till ronja, pick my stuff,
gick och mötte johanna, gick till parken
och såg en liten del av smedbymatchen, rätt seg.
roligaste händelsen idag - ronja har sönder sin byxor.

går sedan över till parken södra, kollar första halvlek av
eneby - kenty. eneby vinner med massor. andra halvlek kikar
vi på IFK istället. ointressant tycker jag. men fan, fick mig mycket skratt!
jag harvärldens bästa vänner! helt klart.
johanna & ronja är två nötter i ett skal, wonderchilds they are.

gick sedan till maten. götta, gick sen till ICA köpte en glass.
gick en promenad, landade just innanför dörren & fan va jag mår bra!
helt underbar dag, så en söndag ska spenderas, helt klart!
nu lbir det käk snart igen.. jag göder mig själv.
men vafan gör det om 50 år?! inte ett skit.

tja påré.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0