you touch my heart and disappear.

sean kingston - facedrop.
lovelove.

matchen gick SKIT rent utsagt. vi vann med 1 -0 över
Ljungby vilket var jävligt skönt. men ae min insats..
ingen kommentar, jag sög, ärligt.

Nu när jag kom hem så blev det plugg tänkte jag..
jo men bra av mig att ha glömt ledarskapshäftet i skolan då
coch vi har så kallat "kunskapstest" på det i morgon.. lyckat!
jag vet fan inte ens vad som står i det där häftet. bra av mig, javisst!
the thumbs up. (stavning)

men det är som det är.. får väl gå som det går.
dagen börjar i vilka fall som helst med Skol-Sm på parken, 10:00 matchstart!
mot nyköping så vi får väl se? det blir spännande.. haha!

sen snart är det nog dags att sova, har fruktansvärt ont i min hals!
inte kul över huvudtaget! real bad.


pussspuss <3
"oh yeess!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0