with somebody who loves me.

6;e september.
- 23.


gårdagen spenderades på fyrby, där det blev fotbollsmatch.
eneby vs landsbro. skapligt tufft! typ galna men matchen slutade 2 - 2.
vilket var bra för våran del faktiskt!

på kvällen kom älskade ronja hit och så gick vi och åt sallad på gu va gott.
det var gott och efterdet gick vi hem till mig och kollade på matchen, sverige - ungern.
rätt tråkig match tycker jag så vi bakade chokladbollar istället,
fast det blev typ kaffebollar för jag hälde i på tok för mycket kaffe, men vafan!
det gick och äta. haha! somande vid 2 - tiden.

vaknade sedan i morse halv 11. då var det dags att gå upp och äta frukost.
macka och kräm blev det idag. ronja lämnade mig just, hon skulle till stan och shoppa.
själv ska jag åka och spela en till match, dock att jag har ont i heeela kroppen.
gårdagen var tuff!

nu orkar jag itne skriva mer. puss & hej. <3

5 dagar kvar!




" my love is my love, and my love is your love"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0