sjuk.

är lite sjuk faktiskt.
är dyngförkyld & hostar sådär,
är lite hes, men annars lever jag och mår bra.


dagen - studiedag!
har varit på besök på jönsbergska faktiskt,
ganska trevligt. Sen har jag inte gjort så mycket.
sovit har jag gjort & kollat tv.

ikväll blir det att ta en promenad. det ska bli skönt!
mysa in sig i massvis av kläder & gå långt, långt långt!
åh, underbart, bara snön som saknas!

i morgon blir det troligen skola, om jag mår bättre,
där har jag spanska & samhäll. toppen dag verkligen - not.


meen puss, är det någon som är suugen på att följa med på promenad
så är det bara höra av sig ;) alltid trevligt med bra sällskap.



"and I love you now, and I hate you now, and I miss you most of all"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0