sinnersjukt trött.

en händelserik och jobbig dag, fast samtidigt ganska skön..

började i vilket fall som helst som vanligt, 08:30 och då skulle vi vara vid biblioteket för att
plugga religion. Gick faktiskt bra och vi kom ganska långt, tror jag?

Åkte hem vid 11 och lagade lunch till mig själv. det blev hamburgare med bröd haha!
simpelt att laga. vid 12 åker jag till skolan igen och hade spanska. Slutade spanskan halv 2.
så det var skönt, kom hem och bara tog det lungt.

Åkte sedan till träningen vid 20 över 5.
träningen gick väl inte jättebra. Är väldigt seg, men
det gick väll ann.
träning i morgon bitti igen, i skolan.
hoppas det går snäppet bättre!
pussssssss & hej.
<3


hjärtat mitt kom hem från turkiet idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0