överkörd?

just precis, det var det johanna blev idag,
påväg till träningen. det var läskigt!
han körde på henne, hon kom cyklandes på cykeln
och hon flyger upp på hela motorhuven och jag står som ett
fån och bara gapar men säger ingenting. det var ingen rolig syn.
det var tur att hon landade på fötterna sen och bara fick en liten knöl på foten
och blåmärke på insidan av låret. min vän! <3


dagen har i vilket fall som helst varit bra,
började med fotboll i skolan & det gick helt okej faktiskt,
det var väldans roligt. Kom hem vid 10 och började inte förrän halv 1
igen så jag lagade lunch till mig själv & fika och dona.

när jag började sen så var det samhäll..
måste säga att det är nog den tråkigaste lektionen vi har.
sjukt booring! slutade i vilket fall som helst halv 4.

kom hem och stressa till träningen, men eftesom johanna blev
påkörd så blev vi ändå lite sena. men träningen gick helt okej, det regnade
ju som fan & var trött & lite konstig på grund av allt.

kom hem och har inte gjort så mycket. ringde till sophia förut för
att prata lite med henne. vi kom fram till att det blir en fika i morgon innan
vi har klassfest. haha!

den ser jag fram emot, haha!
pussss & hej ! <3



jag älskar dig, johanna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0