moving on.

hej.

dagen har varit urdålig rent ut sagt! fruktansvärd.
började med att gå till en synagoga, (y) toppen menar jag,
ae satt där i ungefär 1 timme och lyssnade på judendomen.

efter det blev det fisk i skolan, den var sådär, inte jättegott.

efter det var det dags för spanska, ae men alla steg får gå hem,
utom steg 2, där jag är.. okej, kul att alla går hem klockan 2 och vi andra klockan
kvart över 3. men det är rättvist, right?

ae sjukt lack. blev ju inte direkt gladare på vägen hem.
pisssdag! snart är det träning också, känner verkligen inte för det,
vilket jag inte gjrot på hela veckan. underbart, verkligen..

i morgon försvinner min tandställning ialla fall, det ska bli
så jääävla skönt! 1 år och 9 månader. det om något kommer kännas underbart.
sen är det don't drink and drive i skolan och sedan är det dags att gå
till tandläkaren igen. får se om jag hinner tillbaka till skolan, ae men såäre.




min älskling åkte till turkiet idag en vecka, skapligt brun hon kommer bli.
saknr dig redan hjärtat och på tisdag blir du 17 år! :)<3333


jag älskar er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0