lördag.

åh, underbar dag!

började med att träffa sophia & ronja igår. mycket mycket trevligt!
ronja och jag satte oss på cykeln & drog till eneby vid halv 6 ungefrä. & bra so mvi är, hittar vi inte!
vi åkte fel, hur lyckas man, vi åker till eneby, varje dag i stort sätt! sickt. men vi lyckas med allt!

när vi kom till cophia blev det sjukt gott käk. tacos! och sen åkte vi vidare till himpa där det var
fyllebrännboll för eber. Det var väl ganska roligt bara att alla stack när vi kom för polisen kom.
så, ja.. åkte hem vid 8 till sophia igen och kollade på idol & efter det kändisdjungeln.
blev också ett och annnat prat om allt /& inget. mycket trevligt!

åkte hem vid halv 11 ungefär & det var inte den roligaste hemresan..
ronja och jag åkte in i folkparken där det stod en skum bil?
jo.. så vi cyklar och så fort vi cyklat förbi honom startar han bilen & åker efter, skitsakta.
det var lite l'äskigt faktiskt, har jag nog aldrig trampat så fort i mitt liv asso!

kom i vilket fall som helst hem vid 11 ungefär & då blev det temys vid köksbordet med ronja till klockan 02 ungefär och sedan blv det att sova.


vaknade idag vid halv 12. ronja och jag gick upp och åt frukost! sjukt gott & jag var eeenormt hungrig.
efter det fixade vi oss lite och drgo sedan till stan där jag köpte en svart, enkel tröja och en lotion,
ronja köpte ingenting & nicoline köpte halsband.

när vi kom hem åt vi mat och nu sitter vi här. ska väl se vad som händer i kväll?
blir väl lungt eftersom sista matchen är i morgon och sådär.  men någonting vill jag faktiskt göra.

men pusssss ! <3333






i love you!








"yes, you're cute"


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-09-26 @ 23:34:14
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0