leave me alone.

dagen för att vara lite positiv.
den har sugit hårt! började med ledarskap,
okej, det var väl helt okej, mentimmarna gick långsamt!
sen var det käk, jag var hungrig som ett djur, nejmen det är soppa!
underbart, tummen upp, verkligen! stora äckliga köttbullar i, ae passa inte mig i smaken.

sen var det bara att rycka upp sig för matte i 3 timmar, åh, matte b som är så simpelt! 
nej va, ganska svårt, det gjorde inte det hela roligare, men johanna & max höll mitt
humör uppe! tack för det, italienare (y) säger jag bara!

när jag sedan kom hem blev det lite enkelt mellanmål & sedan gick jag till stan med
mamma och nicoline, köpte mig ett par skor & sedan mötte jag upp johanna så köte vi
födelsedagspresent till angelica älskling, hon blir nog nöjd, det hade jag blivit!

efter det följde jag med johanna hem & plugggade och var hemma vid 8,
åt middag och tittade på idol. nu har jag slutligen pluggat lite svenska och snart är det
godnatt! vilket ska bli enormt skönt. jag är så trött så trött!

i morgon blir det
bibloteket för er som är intresserade. Ska ha religion där till halv 12
och sedan åker jag hem och äter. är sedan på plats för spanska i morgon
kvart över 12. hoppas på att få sluta tidigt, det är ju faktiskt vår tur.

pussss & godnatt.

"when i'm with him, i'm thinking of you"



en bild säger mer än tusen ord. 
jag älskar dig, sophia andersson.









"leave me alone"
försvinn från mig.
känslor är världelösa.
bara besvär.


Kommentarer
Postat av: sophia

jag älskar dig mer än vad du någonsin kan förstå! <3

2009-09-16 @ 20:41:51
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0