JAG ÄR

VÄRLDENS GLADASTE PERSON!


- jag har nog inte mått såhär bra & varit såhär glad på jag vet inte hur länge!
åååh, det känns ärligt talat helt jävla underbart!
- jag är så glad.



dagen har varit bra, slutade tidigt, efter religionsprovet som gick förväntat bra, tror jag?
kändes som det!
när jag kom hem kom ronja hit & så mös vi och åt god mat & sedan tränade vi.
träningen gick dock inte såbra, men ellen och många fler gjorde den mycket rolig, blev i vilket fall
som helst skratt! i morgon är det träningsledigt, love!

i morgon blir det att träffa min ÄLSKADE sophia som jag saknr mest av allt!
åh, helt uinderbart ska det bli, myspys med henne & ronja. sedna blir det nog en tur till himpa också,
aldrig fel, eller vad säger du darling ? ;)

nu är det i vilket fall som heslt natten för mig!
i morgon blir det tårta & lunchbufé ftersom skolan har flyttat!
puss på det och pusss på allt!

- idag är jag lycklig.




Kommentarer
Postat av: sophia

aldrig fel att ta en tur till himpa ;) haha.

IDAG SES VI STUMPAN <333

2009-09-25 @ 10:21:19
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0