inte rättvist.

 alltid är det så!

dagen har börjat pisssss!
hade samhäll/religion/historia och allt på samma gång.
ska skriva vad det finns för likheter mellan islamen, judendomen och kristendomen.
jätteroligt verkligen..

ae det var skit segt & nu sitter jag och gör ingenting.
alla har typ gått hem, eftersom de läser tyska så börjar de inte förrän nästa vecka.
inte rättvist fan, så det är jag, max, johanna & några till som bara sitter och väntar, blir att gå till halv 4..
jättekul, ae va.

nu ska jag väl ta och lyssna på någon bra musik!
senare blir det en liten testund/fika med sophiaaa andersson.
efter det är det dags för träning, det kommer göra min dag!
pusssen, <3



"det blir bara svårare och svårare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0