hahahaa!

- det finns människor till allt!


dagen har förövrgit varit bättre än förväntat. träningen i morse gick väl skapligt efter
att ha spelat två matchen i rad i 4 veckor nu, så min kropp är gaanska mör men
det gick skapligt.
på svenskan så gjorde adam & jag klart vårat arbete, vilket känns underbart!

på kvällen var det dags för träning igen, vilket var segt, segare än i morse.
jag är verkligen tröött! men det är bara kämpa på.. roligt var det i vilket fall som helst
och tårta fick vi efter träningen eftersom vi har gått upp med division 4 laget till 3;an.
och vårat a-lag är kvar i 2;an, underbart! :)
har även fått niclas (pappa) och kinge som tränare till nästa år, det blir nog bra!

i morgon är det en helvetesdag! åh, börjar halv 9 med ledarskap, vilket kommer bli roligt!
och sen har jag 3 timmar matte till halv 4! vilket betyder mindre roligt!
på eftermiddagen blir det att gå till stan med johanna & köpa födelsedagspresent till min älskade
angelica som fyller år i morgon. Hon kommer hem från turkiet på söndag, helt knallbrun och fin!
å, jag saknar henne! sen blir det att gå till stan med mammsen också, blir nog ett par nya skor!
och efger det blir det rååååplugg med johanna! nu jävlar judendomen! (y).

men gooodnatt och sov gott!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0