even if the sky is falling down.

yes, så äre..



visst med 12-0 idag mot åtvidaberg. så jävla underbart och vi är klara för division 3 med b laget &
division 2 med a-laget. uuunderbart!

efter matchen har jag inte gjort så mycket, ätit mat & badat.
jag tände faktiskt ljus & lyssnade på skön musik och bara tog det lungt.
helt underbart skönt! det borde man göra oftare.

nu väntar jag bara på att johanan ska höra av sig eftersom vi ska ut och gå hon och jag.
så det ska bli skönt. jag älskar att promenera. helt sinnesjukt härligt, enligt mig.

jag är ganska trött också om jag tänker efter, så det blir att sova som en skön anka
när jag kommer in från promenaden.
har inte så mycekt att säga.
i morgon är det fotboll på parken & sedan nått, vet inte vad?`

men hejdå.



" mi manchi "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0