derby

ae i morgon gäller det!
IFK - Eneby 15:00 parken.

sjukt roligt ska det bli!

men ae, kom just hem från idrotten.
vi sprang runt strömmen och sedan lirade vi fotboll & basket
i folkparken. Efter det gick vi strömmen tillbaka.

nu har jag precis stoppat i mig lite käk & sådär,
ska väl höra av mig till josefin om en stund för att sedan åka till
bibban och plugga. det blir nog bra. och det är ju faktiskt äntligen
FREDAG! underbart säger jag. Blir att fira angelica ikväll. 

sen i morgon kväll är det "lagfest" , pizzakväll med laget.
det blir nog mycket trevligt skulle jag tro.
sen är det söndag, det vill säga plugg-dag och fotbollsstittande.

puss.

"we were both young when i first say you, i close my eyes and the flashback starts..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0