älska låten.

India.Arie, Gramps Morgon - therapy.

Han lägger mig på soffan och säger
"Hur har din dag varit?
Säg mig ditt problem;
Jag ska hjälpa dig att lösa dem.
Come on let's talk about it "
Han sitter bredvid mig och ler.
Lyssnar på alla mina ord.

Du tar väl hand om mig
Alltid funnits där för mig
Du har gett mig allt
Så mycket jag någonsin skulle kunna behöva.

Säger något att få mig att skratta
Får mig att glömma att jag var galen
Hans beröring känns så rätt
Det är som att han läser mina tankar

När det känns som om jag förlorar makt
När jag känns som en vissnande blomma
Sättet du rör mig säger att jag är där för dig
Det läker mig bara att höra dig säga "Jag älskar dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0