underbara tjejer!

ja, gårdagen var enormt bra!

började med att vakna tillsammans med johanna i min sköna säng!
hon väckte mig vid 10 , vilket var för tidigt för mig så jag sov en timme till.
hon väckte mig vid 11 igen & jag ville verkligen sova mer, men icke sa nicke.
det han vi inte med & johanna drog mig upp ur sängen!

åt frukost & vid halv 2 åkte vi till CityGross för att handla mat oså lite till kvällen.
det var väldigt roligt & vi var extremt bra, hade en liten lista med oss som vi prickade av
och sådär. duktiga tjejer är vi faktiskt!

åkte sedan hem till johanna, där städade hon lite & jag satt och spelade spel. haha!
Vid 3-tiden började vi laga mat, vi hade betämt oss för att göra tre-rätters till Angelica
eftersom hon har fyllt år, som jag har sagt ett antal gånger.

Vi började med att äta käring.. någonting. minns inte vad det hette,
typ räkor, bröd, dill, gräddfil, rom, citron, salladsblad & lite.
medans johanna förberedde förrätten stod jag och hackade frukt
Till efterrätten. Huvudrätten blev fläskfilé med bakad potatis & prickig sås, sallad.
och efterrätten blev frukt, massvis av frukt. banan, vindruvor, kiwi, apelsin och ananas.
på frukten hälde vi varm choklad och ae, sjukt gott!

Ronja, Sophia och angelica kom vid halv 7 ungefär. då började vi äta & prataom allt möjligt.
Angelica fick även doppa huvudet i vissa saker, vatten och soja, sedan i couscous oså.
vi åt till ungefär halv 10.

När vi var klara med det så gick vi in till johanans rum och sjöng singstar.
mycket mycket trevligt må jag säga. och vi somnade väl runt halv 2. så det blev inte så sent.

pussss på gårdagen!
- UNDERBARA TJEJER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0