TURKIET!

home sweet home.
kom hem från turkiet för några timmar sedan.
har tänkt skriva lite om hur veckan har varit, vad vi har gjort
och så vidare, för er som vill läsa! :)

Torsdag 15 oktober.
Vi åkte och samlades på flygplatsen klockan 8.00.
flyget gick runt 10 tiden & vi landade sedan i antalya runt 2-tiden.

vi tog sedan bussen till hotellet, tog ungefär 2 timmar så vi var
vid caligo hotel, i alanya runt 4. När vi checkat in ochså så tog johanna, angelica,
sophia, ronja, mathilda, jojo & mickis med oss badkläderna och gick på någonting
som kallades för hamam. Det var typ att man fick sitta i ett stort ångrum. Där fick vi ligga
i ungefär 30 minuter och sedan var det dags att srkubbas. De skrubbade hela kroppen &
efter det tvätta de hela kroppen. hur underbart som helst. varenda död hudcell som fanns på
kroppen försvann. underbart, efter det blev det massage i ungefär 20 - 30 minuter.
hur underbart som helst, så om någon ska till turkiet, gå till en hamam!

På kvällen gick vi ut och åt allihopa och sedan gick jag faktiskt och sov.
jag var enormt trött.

fredag:
minns inte så mycket av vad vi gjorde. Vi gick ner till stranden, sola & bada.
härligt, åt lunch och på kvällen gick vi ut och åt och sedan till Robin hood,
eller Latino club som det också kallas. hur roligt som helst!

lördag:
sol & bad. Gick runt och strosa på kvällen & sedan på kvällen käkade
vi som vanligt ihop alla. och sedan blev det att gå till latino club igen.
me like latino club.

söndag:
Vi åkte på en båt tur alla. blev mest sol & bad.
fick se pirajor och typ berg och sånt. härligt faktiskt.
åkte vid 10 på morgonen och kom hem vid 3 ungefär.
Gick sedan hem och runt 7 tiden käkade vi middag ihop.
på kvällen gjorde vi inte så mycket. Tog det lungt, gick ut och strosa.
köpte mig en väska :)

måndag:
träning som stod på schemat.
härligt att träna faktiskt. det var enormt varmt men vad gör det?
efter träningen gick vi till stranden och åt luch. Gick sedan och spelade
volleyboll. bästa 207. hahahh!
på kvällen blev det käk på ett bra ställe & sedan blev det latino club, lite havana
lite the doors eller vad de hette oså. men mest latino club, robin hood.
bästa kvällen! danskar är underbara.

tisdag:
Blev sol & bad på stranden.
Ganska dåligt väder på den här dagen så, sophia, ronja, jojo och jag
tog taxi till någon basar där det var en slags marknad. haha, alla hatade mig och ronja.
som vanligt, ae men vi ville köpa armband, men de var skitdyrt så ronja ville köpa ett annat då,
han blev skitlack och sa att hon inte fick köpa de och sa go away. skitlack och äcklig.
så ae inga armband där inte. jag själv hittade en plånbok, men nej den ville han inte sälja till mig,
hur weird som helst. jag bara jaha, och varför inte typ, han bara problem? haha,
sjuk fan. turkar (y).

onsdag:
träning igen. varmt igen, men kul faktiskt!
på kvällen blev det käk & sedan blev det att gå ner till hamnen och
shoppa det sista. köpte en tröja till nicoline & lite sånt. trosor mm.
gjorde även en henning eller vafan det heter, tatuering som håller i ungefär tre veckor.
CCLA. (Camilla caroline Lizyone Arvidsson)
åkte hem vid 1 på natten. så det blev att sova på bussen till antalya
och sedan några timmar på flyget. har inte blivit mycket sömn inatt.
landade i norrköping klockan 9 i morse. så jag är trött nu.

blir ingen skola idag. i morgon är det fredag & så jääävla skönt!
sen är det höstlov. love love love!

nu ska jag snart gå och fika med ronja, om några timmar.
så jävla skönt! är enormt trött, har haft en helt underbar vecka.


now, you're so far away.
turkiet, jag måste bara dit igen.


OM det var bra.
ATT det var bra.
SOM det var bra.
- det vet du gumman.
- vi bara kör.
- ae, jag bryr mig inte.

bilder kommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0