mys, ikea, plugg, sova.

gårdagen var bra. spenderade dagen med ronja. MYcket trevlig, hade roliga stunder framför datorn.
roligt man kan ha. vi vill tillbaka som faaaan!

jag var duktig och sätdade och ronja lagade mat igår också, får vi inte glömma.
och maten gick faktiskt och äta, tro det eller ej, men vi kan!

på kvällen tränade jag fotboll, gick inte såbra direkt men men, skönt att röra på sig.
efter träningen åkte jag och ronja hem till angelica och såg she's the man. och bara pratade
mys! somnade runt 2-halv3 tiden.

vaknade halv 12 i morse och vid 1 åkte jag till ikea tillsammans med angelica.
hittade mycket som jag ska köpa till mitt rum sen när vi flyttar. känns bra!
jag älskar ikea det är underbart. finns så mycket roligt & det är bara gå och plocka.
blev även en liten fika efteråt. gottis!

kom hem och har pluggat i stort sätt hela tiden, ungefär 2,5 timmar. riktigt bra av mig
så nu är jag klar med dödsstraffet. känns underbart.
nu har jag bara fildelning & invandring kvar!

lady gaga - alejandro.
- bäst.


"the best days of my life"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0