motion

dagen har varit bra. jag har först haft fotboll i skolan,
där det gick sådär och sedan på eftermiddagen hade vi ledarskap där det
blev typ diskusion om allt, men aa.. så ärdet ibland. vi kom ändå igång skapligt bra.

kom hem vid halv 4 ungefär, åt lite och kollade på tv.
sitter här nu och vill verkligen gå ut och springa, men jag hatar
att idrotta och motionera ensam. det är tråkigt att jag är sån,
men jag antar att det blir en promenad i vilket fall som helst.
jag mååste ut och röra på mig, mår dåligt annars.

i morgon har jag väääärldens jobbigaste och tråkigaste dagen,
gaaash, har först mattematik och sedan svenska. ingen rolig dag.

och ingen träning, så det blir att löpa , eller gå till gymmet eller
nått liknande! men aaa.. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0