milen!

yes, jag drog med mig håkan ut och promenerade en mil, i rask takt!
kändes uunderbart efteråt. skönt som fan bara att röra lite på sig
plus att hösten är världsmysig. just love it.

var ute i ungefär 3 timmar. sen när jag kom hem duschade jag och åt mat.
kyckling, yummi. sedan har jag inte gjort så mycket snart kommer ronja.
det blir nog trevilgt. bara prat och mys + film. hon är allt underbar den tjejen.
min syster som turkarna säger. haha!


jag har världens största beslutsångest över 2 saker. den ena är jobbig orkar inte ens skriva.
men sen har jag problem, som no kanske vet/kanske inte vet så flyttar jag om en månad.
åch jag ska köpa två tavlor.. men ajg vet inte om jag ska ha djur eller om jag ska ha stenar/vatten..




eefanten tillsammans med koalan ..

eller ...



de två tillsammans ?
hjälp mig?


pussssss !
"girls just wanna have fun"


SÅ RÄTT!

Kommentarer
Postat av: miickis

djuren tycker jag.

men de andra var med fint :)

2009-10-27 @ 20:40:28
URL: http://michaelasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0