jag är glad!

äääntligen ska jag åka till mormor nästa helg!
åh, det ska bli såå jäävla roligt!
- har inte varit där på år och dagar.

ikväll:
blir det fredagsmys!
johanna kommer sen, så då blir det att planera lite osådär! :)
idol titt & sedan en promenad skulle jag gissa på, jag äälskar höst!
loveit!


i morgon:
blir det mysipys, skratt och en helt underbar dag!
- det känner jag på mig! vad som händer kan jag dock inte skriva eftersom angelica läser min blogg.
och det är för henne saker och ting sker.
så där går hela min lördag! och om jag ska ha roligt.

söndag:
yes, innebandymatch, borgmohallen 14:00 matchstart. Be there if you want to skratta åt mig.
för jag är uuuurkass , hahahaha!

PUSSSSSS ! <3


you're simply the best, my love.



"you're not the one you used to be."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0