GODIS!

jag sitter och har spanska lektion.
har rast nu och sitter och äter godis. bäästa jonte kom
och har som vanligt godis. gott :)

dagen har varit väldigt tråkig faktiskt.
började med att ha samhäll/Invandring, gick väl ganska bra kanske.
skrev typ 10 punkter eller nått, så nu har jag hela höstlovet på mig eftersom att
jag åker till turkiet i morgon och missar själva debatten.
det glädjer mig.

men efter samhällen var det lunch. det bjöds på köttbullar, sallad som smakade
skurmedel & typ rå potatis. men det slank ner till slut. ett glas mjölk på det också.

nu börjar spanskan igen. så ska väl vara en duktig tjej och lyssna.
ikväll blir det att åka till stockholm och se Sverige - Albanien tillsammans med
magnus, johanna, angelica, & pappa. blir nog mycket trevligt! och sen imorgon
DRAR VI TILL TUUURKIET!


puss på det.
max är avundsjuk bara för det. haha! ;)
det är bra. bästa max!


/ C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0