friskis och svettis!

underbart med träning!

dagen har varit både bra och dålig.
började med 3 timmars matte, jag var faktiskt otroligt duktig
och slet som ett djur typ, så det gick bra & var roligt!

lunchen var däremot ingen höjdare, vad har hänt med våran skolmat?
det är viiidrig. idag var det någon snuskig korv och äckligt mos & typ gräs till grönsaker?
uäch, vider.

efter lunchen så hade vi i vilket fall som helst svenska.
Vi gjorde inte så mycket, skulle skriva en insändare och argumentera emot polygami.
det var rätt svårt fast ändå inte. jag kom inte så långt. ska väl göra det färdigt i morgon
skulle jag tro.

när jag kom hem, vid halv 4 så gick jag till stan,
jag köpte mig ett par leggings & en sminkväska & strumpbyxor.
sedan fick jag en chai latte av nicoline. så eeenormt gott!
yummis.

efter det gick jag hem och åt mat. köttfärssås med spaghetti, loveit!
sedan vid halv 7 gick jag till friskis och svettis där jag spenderade kvällen.
enoormt jobbigt faktiskt! blir att köpa ett kort där efter turkiet.
kom hem vid kvart över 9 ungefär.

har ätit igen och nu sitter jag här, ska väl fundera på refrängen snart,
börjar bli lite trött.
puss hej.
- bra dag!





"idag, för två år sedan var dagen då du och jag blev en,
om två dagar var det ett halvår sedan du och jag blev 2
"
- men det känns ändå bra och jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0