att nå botten.

dagen ahr varit helt okej faktiskt.
började med fysträning, det var inte så jobbigt fick mest lära
oss hur man tränar styrka & vad man kan träna för att fröbättra sin smidighet.
väldigt intressant faktiskt.

på eftermiddagen vad det samhäll. det var fruktansvärt tråkigt
och ae, det gick itne så bra heller. har för invandring.. ganska svårt
att hitta bra argument om det.

när jag kom hem kom min bästa sophia hit en stund, vi pratade och pluggade lite.
sedan åkte hon hem & sedan vid 7-tiden gick jag ut på en halvlång promenad till-
sammans med ronja och nemo + janne. det var mysigt, trots att det öste ner regn, jag blev
dyngsur. men det var mysigt.

sedan har jag bara pluggat engelska, har redovisning i morgon. jag kommer suga.
jag är verkligen dålig på engelska. det gör mig ledsen. men vad ska man göra åt saken?



har lust att skriva om alla känslor som finns. men jag orkar inte.
jag har nått botten, som man kan göra ibland. just nu kan jag nog inte bli mer nere.
jag försöker vara glad, försöker vara positiv, försöker skratta, försöker må bra.
men det är fan inte lätt när allt är tvärtom emot hur det ska vara.
jag vill bara gråta, gråta så himla mycket, ha någon som tröstar mig,
ha någon som man kan vända sig till. men nej, va stark.
- du klarar det här..
det är så lätt att säga, men nej. jag klarar inte det här.
inte idag, inte någon annan dag heller.

jag vill åka bort, åka långt bort och komma tillbaka, ny, glad, positiv, kär & lycklig.
men jag vill komma tillbaka, om ett långt tag. jag behöver vara ensam, ensam och tänka & komma
på hur det var förut, innan allting. då jag mådde jag bra.


"vi vet båda två, att det är såhär man mår när man hemligheter har"
 - jag vill ha dig nu, som jag hade dig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0