you look so dumb right now.

caroline i ett nötskal.
kompis det går bra nu..
jag tror inte någon förstår vad jag pratar om, knappt att jag
själv förstår. men det är inte ovanligt. har inget vettigt att skriva.

flyttar i helgen och möblerna och det sista flyttas på söndag.
så jävla skönt. dock är inte allt klart i den nya lägenheten. men
det blir nog klart vartefter. mitt rum är klart och jag tror jag blir nöjd.
har inte sätt det ännu, men får se det i morgon antar jag! tror det blir fint faktiskt.
känns bra. 3 svarta väggar med svart mönster på och sedan en vit panelvägg.
mörkt trägolv. det blir bra! tro mig. jag ska ta kort på det sen när jag är klar så ska ni få
se hur mysigt det kommer bli. jag vill flytta nu, nu nu nu !

it's over now.
it's time to move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0