vilken dag!

gudars!
började med träning som sagt.
gick ju sådär, är verkligen trött i kroppen! helt sjukt efter bara en helg! ;o

men det var en rolig träning ändå & efter det var det som sagt engelska.
vi hade ett test & det gick ganska bra faktiskt! kändes bra i vilket fall som helst.

efter testet gick jag hem och pluggade. det var svårt och jag hittade INGENTING om
jan Champion. omöjligt att hitta någonting om den mannen. men men. jag la ner det &
började istället med ledarskapen. gick ju sådär det också & sedan gick jag till affären istället.

gick och handalde gurka, tomat & sånt som jag skulle ha i min pastasallad som är
till i morgon. för i morgon är det vinst som gäller!
SM står nämligen på schemat & vi blir borta hela dagen. från halv 8 - halv 7 ungefär.
lång dag, ska åka till kalmar och spela. vinst vinst vinst! jag är laddad =)

ae, åkte till lägenheten sen också. köket är fint! det blev bra & mitt rum kommer också bli
bra, det känner jag på mig. det blir nog klart i morgon & sedan i helgen flyttar vi ju.
känns underbart skönt. vill bara ifrån detta ställe! jobbigt.

men nu tackar jag för mig!
vi hörs i mrogon kväll!

PUSSEN!
"i wish i could keep you much longer.."



<3        years ago.

Kommentarer
Postat av: louise

Bra tider ! <3

2009-11-25 @ 16:45:44
URL: http://sjobbasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0