vidare i AT-cupen!

yeah, känns bra! riktigt bra.

Dagen till ära har varti trevlig. mycket fotboll!
Det älskas.

första matchen spelade vi mot lindö 0-0.. dåligt av oss..
och andra var mot boren, den slutade också 0-0, vilket var bra av oss.
den tredje matchen var mot kimstad. Vanns med 1-0. skönt!
och den fjärde och sista matchen vanns mot Östria Landbyhov med 3-0 eller 4-0.
jävla bra! och det ledde till att vi kom 2;a i gruppen och därmed är vidare till slutspel
som hålls i morgon! (y) det känns bra. roligt som fään. FF ronja!


för min del var det ingen bra cup. jag var inte alls på topp och det är ju tråkigt.
men så är det kankse ibland?
bestämde mig även idag. jag hoppas det blir bra!

Var kvar i Stadium Arena till 7-tiden sen satt jag och ronja och väntade på bussen i år och dar!
ungefär en halvtimme.. kallt men det  var jävligt roligt! ;d på bussen gjorde vi bort oss som vanligt.
men vafan ska man göra?! huvudsaken var att jag hade kul & det har man alltid med ronja!

hon åt mat på mcdonalds & sedan gick vi hem till mig. jag käkade lite & sedan blev det
myskväll med one tree hill & kill! bästa som finns! love it.


orkar inte skriva mer. det var min dag ungefär. ses i morgon.
puss & godnatt! <3



jag vill att det ska vara bra. som det var förut.

/ caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0