världens mest berömda ?

- vilken rolig och jag är totalt värdelös på den!
nu vet ni det.

kom och tänka på det från ingenstans. lärde mig den i bussen
när vi åkte till kalmar. haha! jag sög på den men det var rolig!

tänkte sova snart. är enormt trött så jag tror det blir att slänga sig i sängen &
kolla på ett avsnitt av one tree hill. Har pluggat lite ledarskap nu ikväll så att jag kan sova
till 9 i morgon. känns bra!

har spanska prov sen på eftermddagen. det skrämmer mig.
jag kan det verkligen inte och han är tydligen hård med betyg. men
vad gör det att få IG i spanska? jag fattar ju ingenting ändåå..
inget intresse längre. men nu ska vi inte vara sånna. jag ska göra så gott jag kan!


har inget intressant att skriva. jag tackar för mig och säger att dagen har varit onödig.
självklart är det skönt att vinna och sådär. men det var en jävla lång bit för att spela en match
där alla bara fick kramp och så vidare.. men aa jag gjorde mål. det händer aldrig. så jag är glad & nöjd.

sov gott. pussen <3


du kommer alltid vara vid min sida. nu och föralltid. min bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0