var är orken?

jag orkar inte med mer. mer plugg, mer tänkande, mer tjat, mer krav. mer av någitning!
låt mig vara. jag kan klara mig själv.

skolan idag var boooring. hade spanska & sedan spanskaprov i slutet av lektionen.
som om det gick bra, knappast! skit svårt & började pluga 2 timmar innan provet var.
strålande caroline. säger bara skyll mig själv.. illa.

nog om det. åkte till träningen när jag kom hem. som om det gick bra? mitt knä är
totalt mosat & lider verkligen. så jag tränade aldrig. började med idrotten..
som om det gick bra, kom fram till att kull är en lek.. smart tjej, verkligen!

ska sova snart. när jag ätit upp mitt godis. eller så äter jag upp det i morgon..
eller kankse morgonen därpå. jag har blivit sockerberoende. socker socker socker!
för mycket stress , för mycket tänkande, för mycket av allt. för mycket av folk.
stör mig på allt. störperiod. aa, det har jag! depp period. aa det har jag också.
nog om mig. hejdå!

/ caroline.




ibland undrar jag verkligen varför jag spelar fotboll, är det för att jag vill eller för
att det ingår i min vardag.. (?) jag vet att jag inte kan leva utan fotbollen. jag skulle
aldrig kunna sluta spela fotboll. men ibland önskar jag att jag kunde göra det.
jag älskar det för mycket för det & jo det är positivt. men ibland är det svårt,
svårare än att bara spela. eller så gör jag det svårt ? jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0