underbara torsdag!

åh, började med sovmorgon till halv 1. hur bra som helst.
bestämde mig för att gå upp ur sängen klockan 10. en bra tid & sedan
käkade jag frukost, duschade, tog på mig kläder & sedan gjorde jag lite svenska innan
jag tog cykeln till skolan.

när jag kom till skolan hade vi svenska. Hade ett argumenterande tal och jag
snackade om dödsstraff och tog ställning till att jag är för ! vet inte om jag är det
egentligen. men nu fick det bli så.

hade även utveckligssamtal. hur bra går det just nu? bättre är förväntat!
VG+ på mitt matteprov, som jag var så orolig för & blev Godkänd på matteprovet
som var för evigheter sen. Det gjorde min dag. Min mattelärare sa att jag ska sattsa på VG!
VG i matte B, jo men jag gör det! måste tydligen läsa matte C också för att bli det jag vill bli.
så ja.. bara börja läsa det sen då. inte så roligt! men vad gör man inte ?!

fick även reda på hur det gick på engelskaprovet. MVG. tro mig! en fråga är hur det är möjligt?!
jag är lixom uuurdålig på engelska! men oom jag blev glad. kompis det går bra nu. förfan!

styrketräning på schemat ikväll. hur kul blir inte det? enormt roligt! jag älskar styrka.
det är jobbigt men efteråt är det ju underbart.. ska bli så jävla trött ikväll så det finns inte ord för det.
jag hoppas jag lyckas med det också! helt upp till mig!

nu ska jag dra mig till stan & se om jag hittar mig några skor! det är inte världens lättaste
och jag antar det är miljarder människor där också. inte roligt! men så är det.

"idag är jag glad, idag mår jag bra."


tyler hilton - when it comes.
bara kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0