tuffa tider!

visst fan är det så.
tuffa tider.

varför har de kommit nu?
för någon månad sedan var allt bra.
nu är allt dåligt.

jag har varit enormt sjuk, börjar dock piggna till.
jag har beslutsångest i allt jag gör.
ligger efter i skolan på grund av turkiet & att jag varit sjuk.
min familj kan jag hänga för en stund.
måste även städa eftersom vi flyttar snart.
finns ingen bra musik
fotbollen står still.
ensam.


men nått positivt borde det finnas kan man tycka.
men var är det när man väl behöver det?!
oh god.
- TA MIG TILL TURKIET!


orkar inte skriva mer.
finns inget och skriva.
ett världelöst inlägg är det här.
läs eller skit i det.
upp till er.
jag bryr mig inte, inte alls.
puss.

- ronja är en bra tjej. hon duger!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0