tidig morgon, vinst i kalmar, en lång bussresa!

Började med att gå upp vid klockan 6. Efter det åt jag frukost och packade väskan.
tog cykeln och var i skolan halv 8. TIDIGT!

satte oss i bussen på väg till Kalmar och var framme vid halv 12.
bytte om och sådär & vid halv 1 började matchen.
kan inte påstå att det var en rolig match..
de var lixom inte alls bra, förlåt men de var verkligen inte bra..

blev vinst med 7-0. fick göra ett mål också. alltid roligt!
sitter på väg hem från kalmar nu.. sunnes jul går på tv;n.
jag kan inte påstå att det är bra, men jag ser ändå samtidigt som jag lånar
hampus dator. han är snäll han!

nu har jag inte mer och skriva.
flyttar i heglen. sköööööönt som faan ! ;D

hörs ikväll. puss and bye! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0