thinkin' of you.

- enormt bra låt. jag älskar den!
Vecchio amore mai arrugginisce..


dagen har spenderats tillsammans med underbara ronja!
har inte gjort så mycket, strosat runt på stan & träffat lite folk.
alltid trevligt sådär. käpte mig en tröja till pappsen som är till fars dag.
han är snäll & jag likaså.

köpte även paket till fisen som fyllt år. så på torsdag blir det mysdag med
henne & lite andra trevliga mäniskor. blir nog en toppendag.

ronja och jag gick nyss till videowest och hyrde 2 filmer, bring it on, någon ny?
och sedan slumdog millionaire, har hört att den är bra, så nu, upp till bevis!

nu ska vi baka kaka. det är smarrigt. pusss.


"idag är jag glad. idag mår jag bra. vi fixar det kompis!"
jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0