the one and only.

matten idag gick skapligt.. tror jag?
för att inte pluggat var ajg nöjd! satt från halv 4 till 5 i aulan.
blev en lång skoldag. På svenskan har vi börjat med någonting nytt &
Det var svårt. Ska skriva en webbartikel om en tjej som strippar och idol som är stryket
så står det idiot istället.. fattar noll men jag skrev 100 ord eller nått! alltid en början! (yy)

när jag kom hem vid 5 så började jag steka pannkisar! det bidde gott. dock brände
jag en.. haha! men vad ska man göra åt det? så är det! man kan inte alltid lyckas,
dock lyckas jag aldrig längre. men det vänder nog snart. haha!

jag pluggade efter att jag slängt i mig panncakes och det gick ju inget vidare.
jag förstår ingentin och jag kan inte min text utantill heller. det gör mig ledsen..
jag kommer behöva vara vaken hela natten! känns mindre bra. EU suger. bort med det..

blev en promenad med ronja vid 9-tiden. Hon tyckte nogi nte det var så roligt.
Började med att jag var sen & jag gick och rabbla EU hela tiden. ändå kan jag inte! Det
vill inte fastna i min lilla hjärna! sorgligt. så jag la ner EU;n efter mycket om och men.
så vi gick och prata minnen istället! det är alltid så himla roligt & man kan prata om
samma sak om och om igen! turkiet. det är det enda vi pratar om. jag tror ingen förstår
känslan som vi hade. den var fan lustig! härligt. uunderbar. så jävla rolig vecka!
glömmer aldrig.

kom hem vid kvart över 10. slängde mig äver EU;n för ett nytt försök. vilket inte hjälper.
lustigt hur det kan vara så.. men nu är det så. och här sitter jag igen. ska väl ta tag i det nu.
klockan är ju snart 12. inte undra på att jag är trött om dagarna! :|

AT-Cupen i helgen. FETT KUUL!
- min helg är räddad & sedan blir det även plugg på det.
inte lika roligt, men vad ska man göra?! jag mååste...

HEEEJDÅ and sleep tight dudes!
puss och godnatt <3



jag älskar melissa horn. jag kan inte tröttna på hennes låtar.
underbara, älskade.



                             " förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0